Cover Image

5 sytuacji, w których należy sięgnąć po zewnętrzne systemy wystawiennicze

Zewnętrzne systemy wystawiennicze pozwalają na skuteczną promocję poza murami budynków. Są atrakcyjne wizualnie, ale również wyróżniają się wytrzymałością, mobilnością oraz odpornością na działanie różnych warunków atmosferycznych. Doskonale sprawdzają się podczas rozmaitych eventów plenerowych. Przekonaj się, kiedy warto sięgnąć po zewnętrzny system wystawienniczy.

  1. Targi. To najlepsza okazja, by zaprezentować usługi lub produkty oferowane przez firmę odbiorcom, którzy bezpośrednio związani są z daną branżą. Jest to również wydarzenie, które sprzyja w budowaniu wizerunku marki. Wiele przedsiębiorstw regularnie uczestniczy w różnego rodzaju targach, dlatego też warto zadbać o takie elementy zewnętrznego systemu wystawienniczego, które będą nie tylko estetyczne i przyciągające wzrok, ale również trwałe, funkcjonalne i mobilne. W naszej ofercie z całą pewnością znajdziesz coś dla siebie. Zapewniamy zestawy ekspozycyjne, które są łatwe w transporcie i montażu, a jednocześnie wytrzymałe.
  2. Konferencje i inne eventy branżowe. Warto wykorzystać każdą okazję do zaprezentowania firmy od jak najlepszej strony. Konferencje oraz eventy branżowe są ku temu najlepszą sposobnością. Dysponując zewnętrznym systemem wystawienniczym, będziesz mógł brać udział w rozmaitych imprezach plenerowych. Wówczas istotnym elementem stoiska może okazać się namiot reklamowy, który skutecznie chroni przed słońcem, wiatrem, opadami atmosferycznymi czy kurzem. W naszej ofercie dostępny jest namiot modułowy EXPO z dachem, który umożliwia dołączenie zadrukowanych ścianek bocznych. Zapewnia nie tylko skuteczną ochronę materiałów promocyjnych czy towaru, ale również podnosi atrakcyjność wizualną stoiska.
  3. Festyny. Tego rodzaju wydarzenia są świetną okazją do zaprezentowania oferty usługowej czy produktów szerokiej publiczności. Pikniki, festyny, parady i inne masowe wydarzenia przyciągają wielu uczestników, którzy z całą pewnością zwrócą uwagę na twoje stoisko, jeśli zadbasz o to, by było atrakcyjne wizualnie. W tym przypadku doskonale sprawdzą się takie elementy systemów wystawienniczych jak np. stojaki plażowe czy skydancer.
  4. Turnieje sportowe i koncerty. Reklamowy system zewnętrzny pozwoli ci na przygotowanie stoiska firmowego podczas rozmaitych imprez plenerowych, również turniejów sportowych czy koncertów muzycznych. Udział w tego typu eventach jest szczególnie ważny dla firm, które są związane ze sportem, kulturą lub występują w roli sponsorów.
  5. Akcje promocyjne na zewnątrz. W miesiącach letnich jest wiele okazji do tego, aby przeprowadzić akcję promocyjną w plenerze, np. na plaży, w parku czy przed siedzibą firmy. To właśnie z tego powodu nasza firma zapewnia szeroki wybór rozmaitych produktów zaliczanych do zewnętrznych systemów wystawienniczych. W tym przypadku na szczególną uwagę zasługują maszty, stojaki plażowe i skydancer, które są ciekawą formą ekspozycji, przyciągającą wzrok potencjalnych klientów.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamowych systemów zewnętrznych.

 

 

Wróć