Cover Image

Co zrobić, aby stoisko targowe przykuwało uwagę odwiedzających?

Organizacja stoiska targowego nie jest zadaniem łatwym. Każdy, kto musiał zmierzyć się z tym wyzwaniem, doskonale wie o tym, że jest bardzo wiele istotnych kwestii, które trzeba wówczas wziąć pod uwagę. Jednak zawsze głównym celem jest przyciągnięcie wzroku odwiedzających. Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie nośniki reklamy warto przy tym zastosować? O co należy zadbać, by zrobić dobre wrażenie na potencjalnych klientach lub partnerach biznesowych? Kilka wskazówek na ten temat w dalszej części naszego wpisu.

Mobilne systemy wystawiennicze

Udział w targach i wydarzeniach branżowych to dla wielu przedsiębiorców doskonała okazja do pozyskania nowych klientów i zdobycia cennych kontaktów biznesowych. Trzeba jednak pamiętać, że ten sam cel chce osiągnąć Twoja konkurencja, która zapewne również weźmie udział w tym samym evencie. Dlatego też trzeba dobrze zastanowić się nad tym, jak skutecznie wyróżnić się na tle innych firm. Pomocne będą odpowiednio dobrane nośniki reklamowe.

Nasza firma zapewnia mobilne systemy wystawiennicze, które doskonale sprawdzają się podczas różnego rodzaju targów, imprez firmowych, konferencji i innych wydarzeń odbywających się w zamkniętych przestrzeniach. Są to narzędzia, które pozwolą ci zwiększyć rozpoznawalność firmy i marki.

Ich główną zaletą jest mobilność. To dzięki temu poszczególne elementy systemu można z łatwością przetransportować, zamontować w docelowym miejscu, a następnie zdemontować. Nośniki są lekkie, a jednocześnie solidne, więc z powodzeniem posłużą ci przez długi czas. Do najważniejszych przykładów produktów z tej kategorii zaliczamy przede wszystkim ścianki reklamowe, roll-upy, podwieszane systemy sufitowe, stoliki targowe czy standy reklamowe.

Poszczególne nośniki mogą być używane osobno lub jako kompletny zestaw systemu. Najpopularniejsze są ścianki reklamowe, które występują w kilku wariantach, w tym m.in. ścianki pop-up i SEG, ścianki proste, łukowe i w kształcie fali. To skuteczny sposób ekspozycji logo, wizerunku produktu czy hasła reklamowego. Stanowią też doskonałe tło do fotografii i nagrań wideo w czasie spotkań, promocji czy innych wydarzeń medialnych. Na stoisku targowym nie może też zabraknąć specjalnego stolika, który służy m.in. do dystrybucji materiałów reklamowych, sprzedaży drobnych towarów czy jako punkt informacyjny dla odwiedzających. Jego uzupełnieniem może być ścianka reklamowa lub inny atrakcyjny wizualnie nośnik, np. roll-up czy bardzo efektowne X-Banery i L-Banery. Do rozbudowy stoiska można wykorzystać podwieszany system sufitowy.

Estetyka jest ważna, ale jakość też ma znaczenie

Aby zwrócić uwagę uczestników targu na stoisko firmowe, trzeba przede wszystkim zadbać o przemyślany projekt graficzny. Bardzo ważne jest, aby wszystkie nośniki wyróżniały się wysoką estetyką i skutecznie przyciągały wzrok potencjalnych odbiorców. Jednak nie mniej ważna jest jakość wykonania nośników reklamy. Dlatego właśnie nasza firma zabiega o to, aby wszystkie elementy mobilnych systemów wystawienniczych wykonane były z najwyższej jakości materiałów i z dbałością o każdy detal. To właśnie dlatego są one wyjątkowo wytrzymałe i trwałe, a jednocześnie wyróżniają się licznymi walorami estetycznymi.

Jesteś zainteresowany nośnikami reklamy na targi? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 

Wróć