Cover Image

Czym się kierować przy wyborze systemu ekspozycyjnego?

Dobry system ekspozycyjny w atrakcyjny sposób prezentuje ofertę firmy oraz przyciąga uwagę jej potencjalnych klientów. Jego wybór, choć pozornie prosty, wcale do takich nie należy. Nie ułatwia go przede wszystkim mnogość dostępnych ekspozytorów, które różnią się pod wieloma względami, w tym m.in. kształtem, wielkością, trwałością czy też miejscem przeznaczenia. Jak wybrać ten właściwy? Oto, na co szczególnie warto zwrócić uwagę przy wyborze.

Miejsce ekspozycji

Przy podejmowaniu decyzji o wyborze systemu ekspozycyjnego trzeba uwzględnić miejsce jego przeznaczenia. Znaczenie mają panujące tam warunki oraz ilość dostępnej przestrzeni, którą można zagospodarować. Inne systemy ekspozycyjne mogą zdać egzamin podczas prezentacji oferty we wnętrzach budynków, a jeszcze inne na eventach zewnętrznych, podczas których mogą panować trudne warunki atmosferyczne.

Trwałość i solidność materiałów

Miejsce ekspozycji powinno mieć istotny wpływ na wybór materiałów, z jakich tworzone są ekspozytory treści reklamowych. Ich jakość jest ważna nie tylko dla atrakcyjności prezentowanej oferty, ale i wytrzymałości nośnika reklamowego. Przykładowo zewnętrzne systemy wystawiennicze muszą wykazywać szczególną odporność na działanie zmiennych warunków atmosferycznych. Przy wyborze tych wewnętrznych z kolei nie trzeba się skupiać np. na odporności na opady czy wahania temperatury.

Efektowność prezentacji

Przy wyborze systemu ekspozycyjnego nie tylko jego funkcjonalność ma znaczenie. Równie istotna jest estetyka ekspozytorów, w tym m.in. ich kształt, rozmiar czy sposób zadrukowania treści (jednostronny lub dwustronny). Dobór nośników reklamowych w dużej mierze zależy od tego, jaki efekt chce się osiągnąć czy np. ma to być reklama subtelna, czy może widoczna z dużej odległości.

Wróć