Cover Image

Dlaczego reklamy zewnętrzne są tak skuteczne?

Chociaż współcześnie jesteśmy świadkami niebywale szybkiego rozwoju marketingu cyfrowego (digital marketing), to jednak reklama zewnętrzna (outdoor) wciąż jest wykorzystywana na szeroką skalę, zapewniając przy tym wysoką skuteczność. Z rozmysłem zaprojektowane nośniki, które są nie tylko estetyczne, ale i oryginalne, stanowią doskonałe narzędzie do promocji usług lub produktów i wspierania działań wizerunkowych przedsiębiorstw z różnych branż. Przekonaj się, w czym tkwi tajemnica skuteczności reklamy zewnętrznej i jakie nośniki są obecnie najbardziej atrakcyjne dla potencjalnych odbiorców.

Czy reklama zewnętrzna wciąż działa?

Z reklamy zewnętrznej wciąż chętnie korzystają przedsiębiorcy działający w różnych branżach — począwszy od medycyny, poprzez motoryzację, sektor ubezpieczeniowy, rozrywkowy, a skończywszy na edukacji czy handlu. W wielkim uproszczeniu można stwierdzić, że reklamą zewnętrzną jest wszystko to, co umieszczone na zewnątrz, a więc np. w przestrzeni miejskiej, przy drogach czy na budynkach. Główną zaletą tej formy promocji jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku, statusie, zainteresowaniach itd.

Do najbardziej charakterystycznych dla reklamy outdoorowej nośników zaliczamy m.in. billboardy, szyldy, słupy, banery, tablice na budynkach, naklejki na samochodach, plandeki na TIR-ach itd. Są to zarówno wielkie elementy, takie jak billboardy, jak również niewielkie plakaty czy nawet wlepki. Obecnie coraz częściej wykorzystywane są nowoczesne formy reklamy outdoorowej, np. materiały na ekranach LED czy ruchome obrazy.

O tym, że reklama zewnętrzna wciąż działa i zapewnia satysfakcjonujące rezultaty, najlepiej świadczy ilość nośników umieszczanych w otaczającej nas przestrzeni. Coraz częściej mówi się wręcz o tym, że odbiorcy w coraz mniejszym stopniu zwracają uwagę na otaczające ich przekazy reklamowe, ponieważ zwyczajnie jest ich zbyt wiele. Jest to poważne wyzwanie stojące przed reklamodawcami, którzy muszą szukać nowych, oryginalnych sposobów, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.

Oryginalne formy reklamy zewnętrznej

Możliwości w zakresie skutecznej promocji w przestrzeni publicznej jest obecnie wiele. Doskonałym tego przykładem są zapewniane przez naszą firmę zewnętrzne systemy wystawiennicze, które znajdują zastosowanie przede wszystkim na różnego rodzaju eventach, spotkaniach branżowych, imprezach sportowych czy plenerowych. Są to przede wszystkim namioty reklamowe, na których mogą być umieszczone grafiki i napisy promujące firmę, usługi lub produkty, niezwykle efektowne skydancery, a także różnego rodzaju stojaki reklamowe. Bardzo ciekawym nośnikiem reklamy zewnętrznej są flagi plażowe, zwane też żaglami reklamowymi, które wyróżniają się unikalną formą i niską ceną produkcji. Są dynamiczne, dlatego też skutecznie przyciągają wzrok przechodniów.

 

Wróć