Cover Image

Jak przygotować małe, ale efektowne stoisko targowe?

Targi i eventy branżowe to dobra okazja do zaprezentowania swojej oferty. Podczas takich imprez można nawiązać nowe kontakty i rozszerzyć swoją rozpoznawalność poza znane kręgi. Walka o zainteresowanie klienta wbrew pozorom nie jest jednak łatwa. Powodem tego jest duża konkurencja, która obrała ten sam kierunek autopromocji. Jak się wśród niej wyróżnić? Okazuje się, że kluczem do sukcesu jest efektownie przygotowane stoisko. Co ciekawe, to interesujące, nie musi być przy tym duże. Przy odpowiedniej aranżacji metraż nie będzie miał znaczenia.

Jak zaaranżować małe stoisko targowe?

Dobrze urządzone stoisko targowe to przede wszystkim takie, w którym maksymalnie wykorzystuje się dostępną przestrzeń. Zwykle najlepszym rozwiązaniem jest wydzielenie w niej stref użytkowych, tak by stanowisko firmowe było przejrzyste i harmonijne. Nawet niewielkie stoisko warto podzielić np. na strefę ekspozycji produktów, strefę informacji czy wygodną strefę do prowadzenia rozmów. Trzeba przy tym pamiętać o spójności aranżacyjnej. Każda strefa powinna być spójna z identyfikacją wizualną biznesu. Dobrze, gdy składa się z elementów reklamowych, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć.

Elementy reklamowe stoiska targowego

Podstawą aranżacji stoiska są ścianki na targi. Takie nośniki reklamowe są doskonale widoczne i przy tym świetnie wykorzystują potencjał dostępnego metrażu. Przy ich pomocy łatwo podzielić stoiska i stworzyć tło np. do prezentacji produktów. Na wyjątkowo ograniczonej przestrzeni miejsce ścianek reklamowych mogą zająć roll-upy. Roll-upy to mobilne nośniki, które, choć są mniejsze, oddziałują w podobny sposób. Małe stoiska warto też wyposażyć w tablice reklamowe, które uspójnią i zwiększą atrakcyjność przestrzeni. Przydatny może okazać się także stolik targowy.

Wróć