Cover Image

Jak wygląda proces zamawiania baneru reklamowego?

Chcesz, by o Twojej firmie dowiedziało się więcej osób? Zainwestuj w dobrą reklamę. Na początku świetnym rozwiązaniem będzie np. stworzenie baneru reklamowego. Baner reklamowy to zazwyczaj wielkoformatowy nośnik treści, który znajduje miejsce w przestrzeni publicznej. Doskonale wyeksponowany przyciąga wzrok przechodniów i często nieświadomie jest przez nich zapamiętywany, co działa na korzyść Twojego biznesu. Aby taka forma reklamy była jednak skuteczna, nie tylko miejsce jej ustawienia ma znaczenie. Równie istotne są dobór właściwych treści oraz wysoka jakość wydruku. Sprawdź, jak taki baner przygotować.

Od projektu po wydruk – czyli tworzenie baneru reklamowego krok po kroku

Najważniejszy jest projekt. To od niego zaczyna się cały proces tworzenia skutecznego baneru. Jeśli nie wiesz, jak powinna wyglądać tego typu reklama, skorzystaj z pomocy specjalistów w tej dziedzinie. Uzyskasz ją np. w profesjonalnej drukarni, w której to później też wydrukujesz gotowy projekt. Kolejnym ważnym krokiem jest określenie rozmiaru baneru. Najlepiej od razu wybierz lokalizację, w której ma zostać umieszczony i na podstawie dostępnego tam miejsca, dobierz format reklamy.

Na etapie zamawiania baneru reklamowego musisz też wybrać rodzaj materiału do druku, który dzieli się ze względu na rodzaj surowca zastosowanego do jego wytworzenia oraz sposobu oświetlenia i podatności na przenikanie światła. W pierwszej kategorii do wyboru masz banery PCV, banery tekstylne oraz ekologiczne. W drugiej natomiast możesz się zdecydować na podłoże:

  • jednostronne przystosowane do podświetlenia od tyłu (backlit),
  • przeznaczone do oświetlania od frontu (frontlit),
  • nieprzepuszczające światła (blockout),
  • łatwo przenikliwe o siatkowej strukturze (mesh).

Po podjęciu tych decyzji Twój baner trafi do druku.

Wróć