Cover Image

Jakie funkcje mogą spełniać ścianki wystawiennicze?

Ścianki wystawiennicze to lekkie konstrukcje o dużej powierzchni użytkowej, którą można dowolnie zadrukować. Są proste w montażu, a przez to, że zachowują stabilność w każdych warunkach, można je rozstawiać na różnych typach podłoża. Najszerzej wykorzystuje się je w celach reklamowych. Okazuje się jednak, że funkcji, jakie mogą pełnić, jest znacznie więcej. O tym, jakie zastosowania znajdują takie ścianki, przeczytasz w naszym dzisiejszym artykule.

Ścianki wystawiennicze jako ekspozytory treści reklamowych

Jedną z najważniejszych funkcji ścianek wystawienniczych jest ekspozycja treści reklamowych. Tego typu konstrukcje z powodzeniem wykorzystuje się w celach informacyjnych np. do promocji marek podczas targów, eventów branżowych oraz imprez plenerowych. Dzięki ściankom reklamowym w estetyczny, czytelny, a przy tym również nienachalny sposób można zaprezentować swoją firmę oraz konkretne produkty i usługi.

Poza tym przy zastosowaniu ścianek wystawienniczych aranżuje się stoiska firmowe, tworząc tło do prezentacji oferty, degustacji lub oficjalnych spotkań z kontrahentami. Zdarza się również tak, iż ścianki pełnią funkcję elementów dekoracyjnych w przedsiębiorstwach, biurach, hotelach czy placówkach medycznych. Mogą tym samym stać się praktycznym elementem wystroju, który wpłynie na estetykę i charakter danej przestrzeni.

Do czego jeszcze można wykorzystać ścianki reklamowe?

Ścianki reklamowe szeroko wykorzystuje się również podczas konferencji, webinarów, mityngów politycznych i spotkań z mediami. Zwykle podczas takich imprez pełnią funkcję estetycznego tła dla mówców, sponsorów oraz uczestników panelowych dyskusji. Ponadto sprawdzają się w roli ścianek medialnych, które wykorzystuje się przy foto- i wideo dokumentacji eventów promocyjnych, kulturowych i sportowych.

Wróć