Cover Image

Mobilne systemy wystawiennicze – czy warto w nie zainwestować?

Mobilne systemy wystawiennicze wyróżniają się przede wszystkim tym, że są stosunkowo lekkie, niewielkie po złożeniu, łatwe w montażu i demontażu, a ich wielkość i układ pozwalają na dostosowanie się do różnych warunków i aktualnych potrzeb. Stanowią idealną opcję dla firm, które często prowadzą swoje działania marketingowe w różnych miejscach, np. na imprezach targowych, konferencjach i innych wydarzeniach biznesowych. Czym różnią się mobilne systemy wystawiennicze od tradycyjnych stoisk? Dlaczego warto w nie zainwestować? Dowiesz się tego, czytając dalszą część naszego wpisu.

Czym są mobilne systemy wystawiennicze i jakie są ich zalety?

Mobilne systemy wystawiennicze to nośniki reklamy, które są wygodne w użyciu i transporcie, a jednocześnie zapewniają szerokie możliwości w zakresie prowadzenia działań marketingowych. Do najpopularniejszych produktów z tego zakresu zaliczamy m.in. ścianki reklamowe, roll-upy, podwieszane systemy sufitowe, stoliki targowe oraz standy reklamowe. Nadają się do wielu różnych zastosowań i dają możliwość wielokrotnej wymiany grafiki. W większości przypadków składają się z aluminiowych stelaży i paneli graficznych. Do złożenia takiej konstrukcji nie potrzeba żadnych narzędzi ani profesjonalnej ekipy montażowej. Proces montażu przebiega sprawnie i bez większego wysiłku. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy trzeba zamontować lub przebudować stanowisko w trakcie trwania imprezy.

Mobilne systemy wystawiennicze wykorzystywane są podczas różnorodnych wydarzeń i akcji promocyjnych — od targów branżowych, konferencji czy prezentacji, po akcje promocyjne lub wizerunkowe na stoiskach w centrach handlowych. Jest to rozwiązanie efektowne, funkcjonalne, a jednocześnie niedrogie. Dostępne w naszej ofercie systemy wyróżniają się trwałością i wytrzymałością, dlatego też z powodzeniem mogą być użytkowane przez długi czas.

Dlaczego warto zainwestować w mobilny system wystawienniczy?

Wiele firm regularnie bierze udział w targach, konferencjach, imprezach branżowych czy też prowadzi akcje marketingowe poza siedzibą firmy. Tego typu wydarzenia to niepowtarzalna okazja, aby zaprezentować się szerszej grupie odbiorców, nawiązać nowe relacje biznesowe, poznać konkurencję. Jednocześnie jest to przedsięwzięcie, które wymaga odpowiedniego przygotowania. Posiadanie mobilnego systemu wystawienniczego sprawia, że tak naprawdę zawsze będziesz gotowy do tego, aby zaprezentować się od najlepszej strony w różnych okolicznościach. Nie trzeba każdorazowo projektować i tworzyć stoiska — wystarczy wykorzystać mobilne nośniki reklamowe, które pozwolą szybko wykreować przestrzeń reklamową.

Elementy mobilnego systemu wystawienniczego zapewniają wszechstronne zastosowanie. Z powodzeniem można je użyć również wszędzie tam, gdzie istnieje dostępna przestrzeń reklamowa do wypełnienia. Roll-up czy stand może być wykorzystany w recepcji lub poczekalni w celu zwrócenia uwagi klientów. Systemy tego typu są modułowe, więc poszczególne elementy mogą być wykorzystane na wiele różnych sposobów.

Jesteś zainteresowany mobilnymi systemami wystawienniczymi? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.

Wróć