Cover Image

Ścianka reklamowa jako tło w wystąpieniach online

Współcześnie coraz więcej wystąpień odbywa się online. Wiele osób pracuje zdalnie, więc komunikacja ze współpracownikami, przełożonymi lub podwładnymi, partnerami biznesowymi lub klientami odbywa się głównie w „wirtualnym świecie”. W ten sposób można prowadzić też konferencje, szkolenia, webinary i wiele innych wydarzeń, w których może wziąć udział praktycznie nieograniczona liczba uczestników, chociaż tak naprawdę każdy z nich fizycznie znajduje się w zaciszu własnego domu.

Chociaż okoliczności wystąpień online nieco się zmieniły, prowadzący nadal muszą zabiegać o to, aby dobrze się zaprezentować — niezależnie od miejsca, w jakim realnie się znajdują. Tło wystąpienia wpływa nie tylko na odbiór komunikowanych treści, jak i na Twój wizerunek. Dlatego bez względu na to, czy jesteś w domu, w biurze, w plenerze czy w jakimkolwiek innym miejscu, powinieneś zadbać o odpowiednie tło swojego wystąpienia. Pomocna w tym będzie ścianka reklamowa.

Czym jest ścianka reklamowa?

Ścianka reklamowa to stosunkowo prosta konstrukcja. Składa się z solidnego stelaża — prostego lub łukowego — oraz wysokiej jakości materiału tekstylnego, na którym znajduje się grafika. Materiał występuje w jednym arkuszu, dlatego też podczas montażu nie ma konieczności łączenia kilku kawałków. Wydruk reklamowy ma formę pokrowca z zamkiem błyskawicznym, więc można go szybko nałożyć na stelaż i bez wysiłku napiąć. Dzięki temu jesteś w stanie sprawnie, bezpośrednio przed wystąpieniem online przygotować swoje stanowisko. Co ważne, ścianka jest samostojąca, więc nie potrzebuje dodatkowych elementów stabilizujących.

Ścianki reklamowe do wystąpień online i nie tylko

Ścianki reklamowe tekstylne to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób prowadzących różnorodne spotkania i wystąpienia online. Dzięki nim zadbasz o wysoki poziom prezentacji, bez względu na to, w jakim miejscu aktualnie się znajdujesz.

Warto jednak dodać, że taka ścianka może mieć znacznie więcej zastosowań. Oprócz występów online będziesz mógł jej użyć również jako standardowy ekspozytor, np. podczas targów, imprez branżowych, konferencji, akcji promocyjnych, eventów branżowych itd. Jest to uniwersalne narzędzie reklamowe, którego zaletą jest nie tylko atrakcyjna forma prezentowania treści, ale również mobilność, lekkość, łatwość montażu i demontażu.

Jesteś zainteresowany ściankami reklamowymi? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.

Wróć