Cover Image

Kiedy żagiel może zdziałać więcej niż tradycyjna reklama?

Tradycyjne formy reklamy to wszelkiego rodzaju plakaty, banery i billboardy. Ich popularność nie ustaje od lat, niemniej jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, powinieneś pomyśleć o rozwiązaniach alternatywnych. Do takich zalicza się np. żagle reklamowe. Żagle reklamowe to flagi z nadrukami umieszczane na specjalnych masztach. Wykonuje się je z odpornych materiałów i zadrukowuje przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Sprawdź, kiedy ich zastosowanie przynosi większe korzyści niż wybór reklamy tradycyjnej.

W czym żagle reklamowe są lepsze od tradycyjnej reklamy?

Tradycyjne nośniki reklamowe są na tyle powszechne, że wiele osób nie zwraca już na nie uwagi. Przechodnie, którzy dziennie mijają nawet po kilkadziesiąt plakatów i banerów, uodparniają się na takie treści i traktują je jako stałe elementy miejskiej architektury. W przeciwieństwie do nich żagle reklamowe przyciągają wzrok swoją nietypową formą. Powiewające na wietrze flagi wywołują ciekawy efekt trójwymiarowości, przez co nie da się przejść obok nich obojętnie. Poza tym żagle reklamowe są doskonale widoczne z każdej perspektywy. Dzięki łatwym w obsłudze stelażom można je też bez problemu przenosić.

Kiedy wybór żagli sprawdza się lepiej od tradycyjnych nośników reklamowych?

Wybór żagli reklamowych w alternatywie dla tradycyjnej reklamy sprawdza się lepiej w przypadku tych firm, którym zależy na mobilnych nośnikach reklamowych. Żagle reklamowe spełniają swoje funkcje zarówno jako stałe wizytówki firm, jak i elementy oprawy na targach, eventach biznesowych czy plenerowych. Takie nośniki zdają egzamin nawet na nierównym i wymagającym terenie. Ponadto często są o wiele skuteczniejsze na zatłoczonych ulicach i w punktach handlowych, w których sztuką jest zwrócenie uwagi odbiorcy.

Wróć