Zamówienie zostaje przekazane do produkcji, gdy spełnione są dwa poniższe warunki:
1. do zamówienia załączony jest poprawny plik przygotowany wg wytycznych Display Planet,
2. płatność za zamówienie została zaksięgowana na koncie Sprzedającego.

Opis przygotowania plików do wydruku dostępny jest w zakładce "Jak przygotować plik do druku" lub "Pomoc techniczna"

Do wykonania wydruków stosujemy metodą cyfrową i druk UV.

Standardowy czas produkcji to 3-4 dni, do którego należy doliczyć czas dostawy około 1 dzień roboczy.
Przy każdym produkcie znajduje się jego czas produkcji.

Koszt przesyłki standardowej wynosi 25zł netto za każdą paczkę o wadze do 30kg .

Zamówienia o wartości powyżej 500zł netto wysyłamy bezpłatnie UPS Standard.

Tak.
Koszt przesyłki ekspresowej wynosi 35zł netto za każdą paczkę o wadze do 30kg .

Zamówienia o wartości powyżej 500zł netto wysyłamy bezpłatnie UPS Standard.

Udostępniamy możliwość płatności:

  • online – korzystamy z usług operatora Przelewy24,
  • tradycyjnym przelewem bankowym.

Tak.
Jeżeli adres dostawy ma być inny niż adres siedziby firmy należy wskazać to w koszyku i podać właściwy adres, pod który ma zostać dostarczone zamówienie.

Taka czynność zależna jest od postępu produkcji. W przypadku gdy produkt nie został jeszcze zapakowany do wysyłki zmiana adresu jest możliwa.
W procesie składania zamówienia można wskazać dowolny adres dostawy.

Trasę i status przesyłki można obserwować online w linku otrzymanym drogą mailową.

Display Planet dostarcza przesyłki na terenie Polski.

Nie. Nie dostarczamy zamówień do paczkomatów.
Zamówienia dostarcza kurier. Można je także odebrać osobiście w siedzibie firmy.

Obecnie współpracujemy z firmą kurierską UPS.

Towar pakowany jest w zależności od wykorzystanego materiału, wielkości i wagi.
Stosujemy dwa główne sposoby pakowania materiałów:

  • składanie – do kartonów,
  • rolowanie odpowiednio zabezpieczone do wysyłki.

Nie zajmujemy się wykonywaniem projektów grafik. Do realizacji zamówienia musimy otrzymać gotowy projekt wg właściwej specyfikacji dostępnej w zakładce "Jak przygotować plik do druku" lub "Pomoc techniczna" na stronie sklepu.

Tak. Jesteśmy w stanie powielić poprzedni projekt pod warunkiem przekazania przez klienta numeru poprzedniego zamówienia i daty jego złożenia.

Nie. Zapraszamy do skorzystania z oferowanych form płatności online lub tradycyjnym przelewem bankowym.

Składane zamówienia wysyłane są bezpośrednio do druku i nie ma możliwości ich anulowania.

Składane zamówienia wysyłane są bezpośrednio do druku i nie ma możliwości zmiany projektu wydruku.

Rabaty mogą być naliczane indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt.

Jak najbardziej. Wybierając produkt sam decydujesz czy dodajesz do koszyka sam wydruk czy wydruk z systemem.

Tak, możemy wykonać dowolny wydruk. Musimy otrzymać wszystkie rozmiary takiego wydruku lub systemu i sposób obszycia.

kontakt
Nie znalazłeś odpowiedzi
na swoje pytanie?
Skontaktuj się
z nami
sklep@displayplanet.pl
+48 60 76 02 450
flaga
Sprawdź
naszą ofertę
Wyróżnij się !
Przejdź do sklepu