Zamówienie zostaje przekazane do produkcji, gdy spełnione są dwa poniższe warunki:
1. do zamówienia załączony jest poprawny plik przygotowany wg wytycznych Display Planet,
2. płatność za zamówienie została zaksięgowana na koncie Sprzedającego.
Opis przygotowania plików do wydruku dostępny jest w zakładce "Jak przygotować plik do druku" lub "Pomoc techniczna"
Do wykonania wydruków stosujemy metodą cyfrową i druk UV.
Standardowy czas produkcji to 3-4 dni, do którego należy doliczyć czas dostawy około 1 dzień roboczy.
Przy każdym produkcie znajduje się jego czas produkcji.
Koszt przesyłki standardowej wynosi 25zł netto za każdą paczkę o wadze do 30kg .
Zamówienia o wartości powyżej 500zł netto wysyłamy bezpłatnie UPS Standard.
Tak.
Koszt przesyłki ekspresowej wynosi 35zł netto za każdą paczkę o wadze do 30kg .
Zamówienia o wartości powyżej 500zł netto wysyłamy bezpłatnie UPS Standard.
Udostępniamy możliwość płatności:
- online – korzystamy z usług operatora Przelewy24,
- tradycyjnym przelewem bankowym.
Tak.
Jeżeli adres dostawy ma być inny niż adres siedziby firmy należy wskazać to w koszyku i podać właściwy adres, pod który ma zostać dostarczone zamówienie.
Taka czynność zależna jest od postępu produkcji. W przypadku gdy produkt nie został jeszcze zapakowany do wysyłki zmiana adresu jest możliwa.
W procesie składania zamówienia można wskazać dowolny adres dostawy.
Trasę i status przesyłki można obserwować online w linku otrzymanym drogą mailową.
Display Planet dostarcza przesyłki na terenie Polski.
Nie. Nie dostarczamy zamówień do paczkomatów.
Zamówienia dostarcza kurier. Można je także odebrać osobiście w siedzibie firmy.
Obecnie współpracujemy z firmą kurierską UPS.
Towar pakowany jest w zależności od wykorzystanego materiału, wielkości i wagi.
Stosujemy dwa główne sposoby pakowania materiałów:
- składanie – do kartonów,
- rolowanie odpowiednio zabezpieczone do wysyłki.
Nie zajmujemy się wykonywaniem projektów grafik. Do realizacji zamówienia musimy otrzymać gotowy projekt wg właściwej specyfikacji dostępnej w zakładce "Jak przygotować plik do druku" lub "Pomoc techniczna" na stronie sklepu.
Tak. Jesteśmy w stanie powielić poprzedni projekt pod warunkiem przekazania przez klienta numeru poprzedniego zamówienia i daty jego złożenia.
Składane zamówienia wysyłane są bezpośrednio do druku i nie ma możliwości ich anulowania.
Składane zamówienia wysyłane są bezpośrednio do druku i nie ma możliwości zmiany projektu wydruku.
Rabaty mogą być naliczane indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt.
Jak najbardziej. Wybierając produkt sam decydujesz czy dodajesz do koszyka sam wydruk czy wydruk z systemem.
Tak, możemy wykonać dowolny wydruk. Musimy otrzymać wszystkie rozmiary takiego wydruku lub systemu i sposób obszycia.