Blog firmy DisplayPlanet

Cover Image

Prawo budowlane w kontekście montażu flagi reklamowej na maszcie

Flagi reklamowe to jedna z form promocji, która cieszy się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców. Jest to doskonały sposób na to, aby widocznie zaznaczyć obecność swojej marki w przestrzeni. Za sprawą masztu flagowego można skutecznie dotrzeć z reklamą do szerokiego grona odbiorców przy stosunkowo niewysokich kosztach realizacji. Ich zastosowanie daje też szerokie możliwości do spersonalizowania przestrzeni wokół budynku, np. siedziby firmy czy obiektu handlowego. Wiele osób zastanawia się jednak, czy umieszczenie flagi reklamowej na maszcie wymaga specjalnych pozwoleń budowlanych oraz w jaki sposób prawo odnosi się do obiektów tego typu. Kilka informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części naszego wpisu.

Więcej

Cover Image

Mobilne systemy wystawiennicze – czy warto w nie zainwestować?

Mobilne systemy wystawiennicze wyróżniają się przede wszystkim tym, że są stosunkowo lekkie, niewielkie po złożeniu, łatwe w montażu i demontażu, a ich wielkość i układ pozwalają na dostosowanie się do różnych warunków i aktualnych potrzeb. Stanowią idealną opcję dla firm, które często prowadzą swoje działania marketingowe w różnych miejscach, np. na imprezach targowych, konferencjach i innych wydarzeniach biznesowych. Czym różnią się mobilne systemy wystawiennicze od tradycyjnych stoisk? Dlaczego warto w nie zainwestować? Dowiesz się tego, czytając dalszą część naszego wpisu.

Więcej

Cover Image

Flaga reklamowa – ekstrawagancja czy prestiżowa ozdoba firmy?

Flagi reklamowe to narzędzie marketingowe, które cieszy się obecnie coraz większym zainteresowaniem. Mogą być skutecznym elementem prowadzanej kampanii, znacznie bardziej intrygującym niż standardowe plakaty, banery czy nawet wielkie billboardy. Przede wszystkim jednak są prestiżową ozdobą firmy. Uważasz, że ten nośnik reklamy jest zbyt ekstrawagancki? Pamiętaj, że współcześnie ludzie zewsząd otoczeniu są różnorodnymi formami reklamy. Jeśli Twój nośnik nie będzie się wyróżniał, potencjalni Klienci nie zwrócą na niego uwagi. Marketingowcy szukają więc różnorodnych sposobów na to, aby przyciągnąć wzrok odbiorców. W tym przypadku ekstrawagancja jest wyłącznie zaletą.

Więcej

Cover Image

Ścianka reklamowa jako tło w wystąpieniach online

Współcześnie coraz więcej wystąpień odbywa się online. Wiele osób pracuje zdalnie, więc komunikacja ze współpracownikami, przełożonymi lub podwładnymi, partnerami biznesowymi lub klientami odbywa się głównie w „wirtualnym świecie”. W ten sposób można prowadzić też konferencje, szkolenia, webinary i wiele innych wydarzeń, w których może wziąć udział praktycznie nieograniczona liczba uczestników, chociaż tak naprawdę każdy z nich fizycznie znajduje się w zaciszu własnego domu.

Więcej

Cover Image

Dlaczego branża motoryzacyjna powinna zaopatrzyć się w windery?

Windery, inaczej flagi plażowe lub żagle reklamowe, to coraz bardziej popularny nośnik reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Występują w bardzo ciekawej formie i skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych klientów, dlatego też są chętnie wybierane do promocji różnych wydarzeń plenerowych czy stoisk handlowych. Branżą, która szczególnie chętnie sięga po windery, jest motoryzacja.

Więcej

Cover Image

Czy flagi reklamowe można prać w pralce?

To, że konieczne jest utrzymanie flag reklamowych w czystości, nie podlega dyskusji. Problemem pozostaje to, jak chronić wydruki na tekstyliach przed zabrudzeniem i w jaki sposób je prać. W artykule omawiamy zasady eksploatacji flag.

Więcej