Blog firmy DisplayPlanet

Cover Image

Czym charakteryzują się ścianki wystawiennicze pop-up?

Ścianka pop-up to jedno z najbardziej uniwersalnych mobilnych stoisk wystawienniczych. Standardowo występuje w kształcie prostym lub łukowym. Pozwala na atrakcyjne zaprezentowanie treści tekstowych i graficznych. Przekonaj się, jakie co wyróżnia ścianki wystawiennicze pop-up i jakie są ich najważniejsze zalety.

Więcej

Cover Image

Czemu warto postawić na reklamy tekstylne?

Reklamy tekstylne to uniwersalny nośnik treści, dlatego też znajdują szerokie zastosowanie. Są jednym z najchętniej wybieranych ekspozytorów treści tekstowych i graficznych. Za sprawą dużej powierzchni zapewniają duże możliwości w zakresie komunikacji z potencjalną grupą odbiorców. Poznaj najważniejsze cechy reklam tekstylnych i przekonaj się, dlaczego warto je wybrać.

Więcej

Cover Image

5 sytuacji, w których należy sięgnąć po zewnętrzne systemy wystawiennicze

Zewnętrzne systemy wystawiennicze pozwalają na skuteczną promocję poza murami budynków. Są atrakcyjne wizualnie, ale również wyróżniają się wytrzymałością, mobilnością oraz odpornością na działanie różnych warunków atmosferycznych. Doskonale sprawdzają się podczas rozmaitych eventów plenerowych. Przekonaj się, kiedy warto sięgnąć po zewnętrzny system wystawienniczy.

Więcej

Cover Image

O czym warto pamiętać przed wywieszeniem flagi reklamowej?

Flagi reklamowe to coraz częściej wykorzystywany zewnętrzny nośnik treści marketingowych. Dzięki niemu można podkreślić prestiż firmy, wzmocnić jej pozycję rynkową, a przede wszystkim skutecznie przyciągnąć wzrok potencjalnych odbiorców. Stanowi istotny element kampanii wizerunkowych, ponieważ dzięki fladze można skutecznie zademonstrować charakterystyczne cechy identyfikacji wizualnej — logo, nazwę, hasło, symbole czy barwy marki. Najczęściej nośnik ten wykorzystywany jest w celu oznaczenia siedziby przedsiębiorstwa czy innych budynków firmowych, chociaż zakres zastosowań flag reklamowych może być znacznie szerszy. W dalszej części naszego wpisu wyjaśnimy, co trzeba wziąć pod uwagę przed wywieszeniem flagi reklamowej.

Więcej

Cover Image

Jak odpowiednio oznaczyć punkt informacyjny na konferencji?

Punkt informacyjny na konferencjach, targach czy innych spotkaniach biznesowych musi być nie tylko dobrze zorganizowany, ale przede wszystkim widoczny dla wszystkich uczestników. Trzeba więc wyznaczyć odpowiednie miejsce, w którym zostanie umieszczony i stosownie go wyeksponować. W dalszej części naszego wpisu podpowiadamy, jak skutecznie oznaczyć punkt informacyjny.

Więcej

Cover Image

Jakie elementy powinna zawierać ścianka ekspozycyjna?

Ścianki ekspozycyjne to doskonałe narzędzie prezentowania treści tekstowych i graficznych, zarówno o charakterze informacyjnym, jak i reklamowym. Cechują się dużą powierzchnią, a jednocześnie lekką konstrukcją, która jest łatwa w montażu i demontażu oraz transporcie. Z tego też powodu ich zastosowanie jest bardzo szerokie. Z powodzeniem można ich używać w siedzibie firmy, hotelu, biurze czy na terenie obiektu usługowego, handlowego sportowego lub kulturalnego, a także wykorzystywać podczas targów, spotkań branżowych czy innych eventów. W naszym wpisie podpowiadamy, jakie najważniejsze elementy konstrukcyjne powinna zawierać ścianka ekspozycyjna.

Więcej