Blog firmy DisplayPlanet

Cover Image

Dlaczego coraz więcej firm sięga po flagi reklamowe?

Flagi reklamowe stały się popularne stosunkowo niedawno, dlatego też być może nie są jeszcze nośnikami o powszechnym zastosowaniu (co poniekąd można uznać za zaletę). Jednak każdy, kto miał kiedykolwiek z nimi do czynienia, z całą pewnością przyzna, że nie da się obok nich przejść obojętnie. Dynamicznie powiewająca na wietrze flaga zwraca na siebie uwagę, przez co umieszczone na niej treści, np. logo firmy bądź nazwa, również docierają do potencjalnych odbiorców. Współcześnie, kiedy reklamodawcy prześcigają się w pomysłach na coraz bardziej kreatywne i innowacyjne metody promocji, prosta w swojej formie, ale niezwykle skuteczna przekazie flaga reklamowa okazuje się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Nic więc dziwnego, że zyskuje sobie coraz większą popularność.

Więcej

Cover Image

Jak zapewnić estetyczne i trwałe wykonanie flagi reklamowej?

Flagi reklamowe to doskonały nośnik reklamy, które może stać się jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej. Mają uniwersalny charakter i wszechstronne zastosowanie. Z powodzeniem mogą być wykorzystywane do akcji wizerunkowych prowadzonych na terenie siedziby przedsiębiorstwa czy instytucji, jak również do działań promocyjnych realizowanych w terenie, np. na targach, konferencjach czy branżowych eventach plenerowych. Mogą spełniać wiele funkcji, przy czym najczęściej ich najważniejszym zadaniem jest atrakcyjna wizualnie prezentacja firmy. Powiewająca na wietrze flaga skutecznie przyciąga wzrok potencjalnych odbiorców. W naszym wpisie podpowiadamy, jakie główne czynniki wpływają na estetykę i trwałość flag reklamowych.

Więcej

Cover Image

Co zrobić, aby stoisko targowe przykuwało uwagę odwiedzających?

Organizacja stoiska targowego nie jest zadaniem łatwym. Każdy, kto musiał zmierzyć się z tym wyzwaniem, doskonale wie o tym, że jest bardzo wiele istotnych kwestii, które trzeba wówczas wziąć pod uwagę. Jednak zawsze głównym celem jest przyciągnięcie wzroku odwiedzających. Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji? Jakie nośniki reklamy warto przy tym zastosować? O co należy zadbać, by zrobić dobre wrażenie na potencjalnych klientach lub partnerach biznesowych? Kilka wskazówek na ten temat w dalszej części naszego wpisu.

Więcej

Cover Image

W jaki sposób można zwiększyć widoczność swojego lokalu usługowego?

Aby lokal usługowy skutecznie przyciągał klientów, musi być widoczny. Odpowiednio wyeksponowany, wyróżni się na tle konkurencji, będzie przyciągał wzrok i wpisze się w krajobraz architektury miejskiej. W tym wpisie podpowiadamy, w jaki sposób można skutecznie zwiększyć widoczność lokalu usługowego.

Więcej

Cover Image

Gdzie można spotkać się ze ściankami prasowymi?

Ścianka prasowa, inaczej medialna, to doskonałe narzędzie do tego, aby w atrakcyjny sposób zaprezentować się szerokiemu gronu odbiorców podczas różnorodnych wydarzeń publicznych, takich jak np. konferencje prasowe, oficjalne prezentacje luksusowych produktów, premiera filmowa lub teatralna itd. Jednak ich zakres zastosowań może być zdecydowanie szerszy. Przekonaj się, gdzie można spotkać się ze ściankami prasowymi i dlaczego warto je wykorzystywać w działaniach marketingowych czy wizerunkowych.

Więcej

Cover Image

Jakie wymiary banerów tekstylnych cieszą się największą popularnością?

Banery tekstylne to jedno z chętniej wybieranych przez Klientów narzędzi reklamowych. Dowolnie wybrany nadruk wykonywany jest na specjalistycznym materiale, zapewniającym odpowiednią trwałość, wytrzymałość, a jednocześnie wysoki poziom estetyki. To właśnie ze względu na jego właściwości reklama może być umieszczona zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Każdy z takich nośników wykonywany jest na indywidualne zamówienie, więc jest w pełni przystosowany do potrzeb Klientów. Istnieje możliwość doboru nie tylko tego, co na nim zostanie umieszczone, ale również jego konkretne rozmiary. Przekonaj się, jakie wymiary banerów tekstylnych cieszą się największą popularnością.

Więcej