Blog firmy DisplayPlanet

Cover Image

Kiedy warto zaopatrzyć się w namiot reklamowy?

Namiot jest w praktyce niezbędny do organizacji różnych przedsięwzięć firmowych w plenerze, a często także w przestrzeniach zadaszonych. Jeżeli decyzja o zakupie namiotu już zapadła, to szkoda byłoby nie wykorzystać w pełni jego możliwości ekspozycyjnych. Przynajmniej jedną ścianę warto poświęcić na wydruk z przekazem reklamowym lub promocyjnym.

Więcej

Cover Image

Spannfixy jako pomoc dla elastycznego mocowania banerów do ram i konstrukcji

Zamawiając baner, musisz podjąć decyzję o sposobie jego mocowania. Masz do wyboru kilka różnych możliwości – każda z nich ma określone przeznaczenie, ściśle związane ze sposobem ekspozycji. Jednym z bardziej uniwersalnych systemów mocowania banerów są spannfixy. Prezentujemy ich zalety i możliwości użycia.

Więcej

Cover Image

Rodzaje podświetleń w systemach SEG?

Podświetlenie ekspozytorów reklamowych nie jest koniecznością. W większości przypadków całkowicie wystarczające jest światło zastane – naturalne lub sztuczne. Jeżeli jednak chcesz mieć pewność, że przekaz reklamowy nie zostanie osłabiony z powodu niedostatecznej widoczności, sięgnij po zestawy oświetleniowe zintegrowane z systemami reklamowymi SEG.

Więcej

Cover Image

Czym jest H-Fix i gdzie znajduje zastosowanie?

System H-Fix jest rozwiązaniem problemów, których przysparza ekspozycja banerów reklamowych w przestrzeniach niezurbanizowanych. Jeżeli chcesz użyć baneru, a nie masz do dyspozycji fasady budynku czy płotu, sięgnij po system H-Fix.

Więcej

Cover Image

Czym są banery portretowe i gdzie można je zastosować?

Planując zamówienie reklamy, wybierz starannie miejsce i sposób jej instalacji. Do dyspozycji masz trzy główne strefy lokalizacji swojego przekazu reklamowego: pod nogami odbiorcy (na podłodze lub tuż nad nią), na wysokości wzroku lub pod sufitem, czyli na poziomie wymagającym uniesienia głowy. Jeżeli zdecydujesz się na najwyższy poziom, polecamy wykorzystanie lekkich i łatwych w montażu banerów portretowych.

Więcej

Cover Image

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ścianki reklamowej?

Tekstylne ścianki reklamowe różnią się nie tylko wielkością i kształtem. Odmienności sięgają głębiej, a mianowicie do konstrukcji stelażu, sposobu mocowania wydruków i oświetlenia. Najprostszym sposobem dokonania optymalnego wyboru jest określenie swoich potrzeb i oczekiwań związanych z funkcjonalnościami ścianki.

Więcej