Cover Image

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ścianki reklamowej?

Tekstylne ścianki reklamowe różnią się nie tylko wielkością i kształtem. Odmienności sięgają głębiej, a mianowicie do konstrukcji stelażu, sposobu mocowania wydruków i oświetlenia. Najprostszym sposobem dokonania optymalnego wyboru jest określenie swoich potrzeb i oczekiwań związanych z funkcjonalnościami ścianki.

Jeżeli nie jesteśmy pewni, jakich właściwości ścianki potrzebujemy najbardziej, to wystarczy, że określimy miejsce i okoliczności eksploatacji.

Do prelekcji najlepsza jest ścianka mobilna 

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby do krótkiego wystąpienia czy wykładu użyć ścianki SEG lub Pop-up. Jednak w takich okolicznościach najlepiej sprawdzą się lekkie ścianki mobilne Flex Wall. Jeżeli nawet wybierzemy model o dużej powierzchni wydruku, to bez problemu zmieścimy ściankę w każdej sali wykładowej. Zajmuje ona bardzo mało miejsca, a jednocześnie oferuje bardzo dużą powierzchnię do zadrukowania. W razie potrzeby można ją łatwo przemieszczać bez pomocy drugiej osoby.

Ścianki Flex Wall do doskonale rozwiązanie do samodzielnych prezentacji w sytuacjach, gdy jedna osoba musi dostarczyć sprzęt, rozłożyć go, wygłosić wykład czy przeprowadzić szkolenie, a następnie szybko zdemontować ściankę. W takich warunkach teoretycznie najlepszy byłby rollup reklamowy. Jednak ścianka będzie lepsza, gdy potrzebujemy naprawdę dużej powierzchni do ekspozycji treści, gdy chcemy koncentrować na sobie wzrok w rozległej auli i utrzymywać przed oczami odbiorców najważniejszy przekaz naszego wystąpienia. Ważąca około 10 kg konstrukcja idealnie nadaje się do takich jednoosobowych działań w ramach targów czy konferencji branżowych.

Jeżeli ścianka medialna, to zdecydowanie Zipper Wall

Podobnie, jak w przy prelekcjach, również na spotkanie z mediami nadaje się w zasadzie każda z oferowanych przez nas ścianek reklamowych. Ich użycie w roli ścianki medialnej determinowane jest nie tyle konstrukcją, ile odpowiednio zaprojektowaną grafiką. Nie zmienia to faktu, że najlepiej do roli ścianek prasowych nadają się modele Zipper Wall. To samonośne konstrukcje, których wielką zaletą jest ukrycie całego stelaża za wydrukiem. Dzięki temu nie „zaśmiecimy” fotoreporterom kadrów niepotrzebnymi detalami: skierujemy uwagę na ważne dla nas treści i na osoby, które będą pozować do zdjęć przed ścianką. Jeżeli zechcemy wzmocnić siłę oddziaływania ścianki, to możemy sięgnąć po konstrukcje łukowe lub w kształcie fali. Odpowiednio zaprojektowana grafika potrafi stworzyć złudzenie głębi.

Ścianki Zipper Wall są podobne wymiarami i wagą do modeli z serii Flex Wall, lecz prezentują się znacznie atrakcyjniej jako tło do prezentacji i fotografowania. Doskonale sprawdzą się na wszelkiego rodzaju spotkaniach z gwiazdami, prezentacjach produktów, publicznym podpisywaniu dokumentów czy uściskach dłoni na użytek mediów – czyli standardowych wydarzeniach w czasie imprez biznesowych, sportowych i kulturalnych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby użyć ścianek Zipper Wall jako tła do fotografii na imprezach okolicznościowych, w tym szczególnie na urodzinach dzieci, chrzcinach czy weselach. Ich dodatkową zaletą jest możliwość zastosowania dwustronnego wydruku, dzięki czemu błyskawiczna zmiana tła przestaje być problemem. 

Rozkładanie i składanie ścianki jest bardzo proste i nie wymaga większego wysiłku fizycznego. Wygodny zamek błyskawiczny, który biegnie wzdłuż bocznej krawędzi ścianki, pozwala założyć wydruk bez wsparcia drugiej osoby. Jeżeli chcemy w pełni kontrolować przebieg sesji fotograficznej, to warto zadbać o oświetlenie ścianki Ziper Wall. Nie chodzi tylko o widoczność grafiki, ale także o właściwe oświetlenie fotografowanych osób. Odpowiednio silne zewnętrzne światło pozwoli zachować dobrze widoczną grafikę ścianki na fotografiach i nagraniach wideo.

Systemy SEG i Pop-up pozwalają zbudować stoisko targowe

Najbardziej zaawansowane konstrukcyjnie są ścianki Pop-up i ścianki SEG. W obu przypadkach mamy do czynienia ze ściankami z mocno zaznaczonym trzecim wymiarem. Różnią się sposobem przygotowania grafiki: w przypadku ścianek Pop-up wydruk jest jednoczęściowy, natomiast ścianki SEG potrzebują wydruku w trzech lub czterech częściach: dwa na boki oraz po jednym na front i tył. Odmienne są też oferowane razem ze ściankami systemy oświetleniowe: zewnętrzne lampy dla ścianek Pop-up i wewnętrzne kurtyny LED w przypadku modeli SEG.

Ścianki Pop-up i SEG można stosować we wszystkich opisanych dotąd funkcjach, czyli jako ścianki medialne lub do zastosowań w trakcie prelekcji i wykładów. To najbardziej uniwersalne tekstylne ścianki reklamowe w naszej ofercie. Ich podstawowym przeznaczeniem jest organizacja przestrzeni na stoiskach promocyjnych i targowych. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, to bez żadnych dodatkowych obiektów można zbudować przestrzeń stoiska targowego tylko z użyciem ścianek SEG lub Pop-up. Przy ich użyciu możemy błyskawicznie stworzyć kameralną przestrzeń do przeprowadzenia wywiadu medialnego lub spotkania biznesowego. Równie spektakularnie będą wyglądały trójwymiarowe ścianki reklamowe wykorzystane jako samodzielne ekspozytory treści wizualnych i tekstowych. Do tej roli szczególnie dobrze nadają się ścianki SEG z wewnętrznym podświetleniem kurtynami LED. Jeżeli zainstalujemy wydruki z czterech stron, to uzyskamy spektakularny efekt: podświetlaną, wolnostojącą konstrukcję reklamową. Będzie ona świetnie wyglądała niezależnie od jakości oświetlenia zastanego w miejscu prezentacji.

Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tego artykułu każdy bez trudu wybierze optymalną ściankę reklamową z naszej oferty. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zatrudnianymi przez nas specjalistami. Rozmowa z doradcą pozwoli upewnić się, że podjęliśmy właściwą decyzję zakupową.

Wróć