Cover Image

Reklama na zawodach biegowych – na co warto postawić?

Zawody biegowe to doskonała okazja do tego, by sponsorzy przedsięwzięcia mogli zareklamować swoje usługi szerszemu gronu odbiorców. Specyficzne warunki, w których rozgrywa się to wydarzenie, wymagają jednak specjalnych rozwiązań. Przede wszystkim nośniki reklamowe muszą być przystosowane do zewnętrznej ekspozycji. Najważniejsze jest to, aby były czytelne również z większych odległości. Poza tym powinny dobrze znosić zmieniające się warunki atmosferyczne. Jakie reklamowe systemy zewnętrzne sprawdzą się najlepiej? Oto ich lista.

Stojaki i maszty reklamowe

Wśród systemów ekspozycyjnych, które zdają egzamin podczas wydarzeń plenerowych, na pierwszym miejscu należy wymienić wszelkiego rodzaju stojaki i maszty reklamowe. Tego rodzaju konstrukcje są lekkie i nie wymagają skomplikowanego montażu. Wystarczy je rozstawić na całej długości trasy, a będą doskonale widoczne zarówno dla biegaczy, jak i kibicujących.

Windery reklamowe i skydancery

Swoje funkcje reklamowe podczas zawodów biegowych dobrze spełniają również flagi reklamowe typu winder. Windery reklamowe szybko się rozstawia na każdej możliwej powierzchni – utwardzonej, piaszczystej i trawiastej. Poza tym zwyczajnie dobrze wyglądają. Dzięki temu, że powiewają na wietrze, gwarantują ciekawy efekt wizualny. Uwagę podczas imprez plenerowych zwracają też skydancery, czyli falujące chwieje reklamowe przyjmujące formę wyróżniających się z tłumu gigantycznych postaci.

Namioty reklamowe

Nieodłącznym elementem każdej imprezy plenerowej są też namioty. Te pełnią głównie praktyczne funkcje, gdyż wyznaczają strefy stoiskowe np. z przekąskami i wodą dla biegaczy, nagrodami dla zwycięzców, pomocą medyczną czy fantami dla kibiców. Niemniej z powodzeniem można je wykorzystać jako doskonale widoczne z daleka nośniki reklamowe.

Wróć