Zawody biegowe to doskonała okazja do tego, by sponsorzy przedsięwzięcia mogli zareklamować swoje usługi szerszemu gronu odbiorców. Specyficzne warunki, w których rozgrywa się to wydarzenie, wymagają jednak specjalnych rozwiązań. Przede wszystkim nośniki reklamowe muszą być przystosowane do zewnętrznej ekspozycji. Najważniejsze jest to, aby były czytelne również z większych odległości. Poza tym powinny dobrze znosić zmieniające się warunki atmosferyczne. Jakie reklamowe systemy zewnętrzne sprawdzą się najlepiej? Oto ich lista.
Wśród systemów ekspozycyjnych, które zdają egzamin podczas wydarzeń plenerowych, na pierwszym miejscu należy wymienić wszelkiego rodzaju stojaki i maszty reklamowe. Tego rodzaju konstrukcje są lekkie i nie wymagają skomplikowanego montażu. Wystarczy je rozstawić na całej długości trasy, a będą doskonale widoczne zarówno dla biegaczy, jak i kibicujących.
Swoje funkcje reklamowe podczas zawodów biegowych dobrze spełniają również flagi reklamowe typu winder. Windery reklamowe szybko się rozstawia na każdej możliwej powierzchni – utwardzonej, piaszczystej i trawiastej. Poza tym zwyczajnie dobrze wyglądają. Dzięki temu, że powiewają na wietrze, gwarantują ciekawy efekt wizualny. Uwagę podczas imprez plenerowych zwracają też skydancery, czyli falujące chwieje reklamowe przyjmujące formę wyróżniających się z tłumu gigantycznych postaci.
Nieodłącznym elementem każdej imprezy plenerowej są też namioty. Te pełnią głównie praktyczne funkcje, gdyż wyznaczają strefy stoiskowe np. z przekąskami i wodą dla biegaczy, nagrodami dla zwycięzców, pomocą medyczną czy fantami dla kibiców. Niemniej z powodzeniem można je wykorzystać jako doskonale widoczne z daleka nośniki reklamowe.
Wróć