Cover Image

Ścianka wystawiennicza – nieodłączny element wyposażenia każdego handlowca

Dobrze prosperujący biznes jest efektem wielu złożonych działań. Niewątpliwie duży wpływ na zyski ma odpowiednia reklama. To ona pozwala zaistnieć marce w świadomości potencjalnych klientów oraz jest sposobem na prezentację aktualnej oferty. Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru wiele kanałów i nośników reklamowych. Niezbędnym elementem każdego handlowca okazuje się jednak ścianka wystawiennicza.

Jaką rolę w reklamie odgrywa ścianka wystawiennicza?

Ścianka wystawiennicza to rodzaj nośnika reklamowego, który  składa się z usztywnionego stelaża oraz materiału zadrukowanego treściami reklamowymi. Taka konstrukcja zapewnia doskonałą prezentację oferty firmy oraz uatrakcyjnia przekaz. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych nośników reklamowych, przez co obok niej nie da się przejść obojętnie. Zawsze zwraca uwagę, dzięki czemu zwiększa szansę na to, że przekaz reklamowy trafi do szerszego grona odbiorców. Taka forma reklamy cieszy się popularnością szczególnie podczas eventów firmowych, targów i festynów plenerowych. Ponadto znajduje zastosowanie jako ekspozytor treści w sklepach i przestrzeniach biurowych.

Jakie są najpopularniejsze rodzaje ścianek wystawienniczych?

Szerokie zastosowanie ścianek wystawienniczych sprawia, że tego rodzaju nośniki reklamowe dostępne są w wielu rodzajach. Najbardziej znana klasyfikacja dotyczy podziału ze względu na miejsce przeznaczenia. W związku z tym znaleźć można np. ścianki konferencyjne, ścianki na targi czy też ścianki prasowe. Handlowcy mogą też wybierać spośród ścianek o różnych kształtach i wymiarach. Najpopularniejsze są ścianki proste i łukowe. Inny podział odnosi się do rodzaju zastosowanych materiałów. W tym przypadku dużym zainteresowaniem cieszą się uniwersalne i atrakcyjne wizualnie ścianki tekstylne.

Wróć